Hello!

jag har verkligen blivit sämst på att blogga men ska försöka bli bättre!

i helgen var iaf mormors begravning och det var bland det jobbigaste jag varit med om men det var samtidigt trevligt att träffa släkten. jag saknar min underbara mormor mer och mer för varje dag och det känns så konstig att jag aldrig mer kommer att få träffa henne. så overkligt.
ikv har jag varit med vickan, vi var och handlade  godis på willys och sen for vi å solade, har även städat hela lägenheten och nu sitter ja och funderar på om jag ska gå och lägga mig lr se nån film..
längtar även väldigt mycket till helgen! ska först hem på fredan och på lördan blir det fest med flickorna i pite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0