idag är det synd om mig

har ju som sagt haft lite problem med örat.. trodde att de var ett vanligt lock, ni vet som man får när man flyger. men eftersom de aldrig släppte så gick jag till skolsyrran idag och då visade det sig att ja har en ordentlig infektion och en blödning på trummhinnan, inte så konstigt att ja inte hör nåt. jag var iaf tvungen att fara till cederkliniken där dom kollade lite mer å nu väntar 5 dagar med antibiotika och sedan 6 veckor med nå annat skit.. kul liv



var iaf och klippte mig idag. de blev då inte fint när frisören hade fixat det, får hoppas att de ser bättre ut när ja får fixa det själv men de känns då betydligt fräshare.

nu ska jag och johanna lyxa oss med lite thai mat någerst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0