this is how it goes down

tjatja

idag hade vi nationellt prov i fysik, fy fasen va svårt de va! ja blev klar ca en timme innan man skulle va klar å de var för ja bara skrev frågetecken på typ en tredje del av frågorna å resten chansade jag typ på.. ja de va inte lätt ! på luchen for jag hem å såg sista avsnittet av andra avenyn :( tråkigt men de had spårat nå jävulst så de var ändå lika bra att dom la ner de, ja är ändå imponerad att dom lyckades få ihop ett hyfsat bra slut.

när ja kom hem från skolan kom en tjej som bor på min gata å frågade om hon fick se mina katter å självklart fick hon de =) så himla söt tjej alltså! hon var hos oss i typ en timma å de var så himla gulligt när hon började varannan mening med " vet du, när ja var liten så..." åsså är hon sju år gammal ;p riktigt svårt att hålla sig för skratt då ;D men iaf, sen ikv har ja bara sett på tv och suttit vid datorn och käkat chips. love it!

ska snart gå å lägga mej, måste bara hänga upp tvätten först.. adjö!

                                                                                                      

                                                             skadeglädje är nog den bästa glädjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0