Smile

fick sovmorgon imorse och de behövde jag verkligen eftersom jag suttit å pluggat hela natten =) 

efter skolan for jag och mamma till pite för att kolla på min lägenhet. skrev kontrakt utan att ha sett den men jag ångrar mej då inte eftersom den var finare än vad jag trodde att den skulle va. dessutom ligger den ganska centralt och är hyfsat stor så de blir nog jätte bra. flyttar iaf 1 augusti å ja håller redan på att längta ihjäl mej! :D men ja lär ju ändå komma hem till arvids typ varje helg ;p 
efter vi kollat klart for vi en sväng på stan å sen till syrran.

och på tal om ingenting så ha jag fått årets första myggbett!!! då vet ni =) nu ska ja sova, adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0