Glitter in the air

jag var som ni kanske ser lite sur förr idag.. men då frågade jag om ja å pappa kunde fara ut å flyga eftersom de var så bra väder och de kunde vi så de blev ja glad igen :D vi flög till stugan och tillbaka och ja bara älskaaar att flyga! de är helt underbart! pappa far föresten kanske till borås imorrn och köper ett till plan, like it! :D

sen när vi kom tillbaka for ja till fridhem där imaan, emma och några till var =) syrran ringde även och sa att hon hade vart och kollat på den där lägenheten som jag skrev om igår.. de var väl ingen 10a direkt men den var då ganska stor iaf och om ja får den så tar jag den nog eftersom jag nog inte har så mkt att välja mellan, man får ta det man får helt enkelt =)




älskade sundsnäs!





ser ni dom där gröna prickarna på rutan? det var nå slags gröna myggor som befann sig på typ 2000 fot och det såg seriöst ut som de regnade! ap äckligt

och såhär såg hela planet ut. de blev lite torkning sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0