Tråååååk

Gillar du någon nu? hemlis
Gillar någon dig? haha de hoppas ja, nån iaf :D
Har du haft sex med hon/han du gillar nu?  hemlis
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar? tror ja inte
Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg? nja men man skulle ju ändå inte va tsm me nån som man inte tycker är snygg?
Måste han/hon ha samma intressen? nej
Har du bra självförtroende? nej men de duger väl ändå

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 22-23
Vad tycker du om kärlek? bra ibland, dåligt ibland
När kramade du någon sist? vet int typ igår
Saknar du någon speciell person? - ja, de finns många man saknar
Har du svårt för att bli kär? - nja jag vet int, lite kanske
Är du singel? - yes
När fick du senast en komplimang? ingen aning ;p
Har du hånglat med någon av samma kön?- nix

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: haha, hoppas ja inte
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ohja
Varit nykter på nyårsafton? ja
Åkt ambulans? nej
Gjort nått olagligt?  ja
Blivit polisanmäld? inte vad ja vet
Fått din mamma att gråta? hoppas jag inte
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? haha klart
Skämts över dig själv? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? antagligen
Vilka kläder sover du i? oftast min super heta ap t-shirt :D
Vad hatar du verkligen? mycket
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? säkert
Vill du gifta dig?- splear inte så stor roll
Vill du ha barn? - i framtiden ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? ingen aning
Fick dig att gråta? ingen aning, minns int ens när ja grät sist ;p
Du gick på bio med? sten och marcus tro ja de var
Skällde på dig? - daddy

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? tror de
Pussat någon? nej
Köpt någonting? jodå
Sjungit? nog ha ja de :D
Saknat någon? - jarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0