flow

hello

igår for som sagt jag och elina å shoppade i skeå. ja hittade faktiskt ganska mkt å ändå har ja väldigt mkt pengar kvar så de va väldigt lyckat ;D när vi kom hem var de bara att hoppa in i duschen å börja fixa sig för vid sju bar det av mot malå! det var jag, bea, elina och imaan åsså scherman som körde ;p de var dock inte så bra väder men vi tog då oss fram iaf. först raggade vi runt lite å träffade massa folk och sen hamnade vi på nån fest. de blev då en väldigt rolig kväll förutom på slutet då de blev lite bråk åså men de är sånt som händer.. 




stina och lill bosse har vart här i helgen så jag steg upp ganska tidigt imorse så ja skulle hinna träffa dom ett tag, kring två for vi  till pappa och när ja gick in i mitt rum fick ja en ganska stor chock! de låg nämligen en liten kattunge där haha! asså våran gamm katt på 13 år had fått en unge.. helt sjukt men den är då iaf jätte söt =)



just nu är ja hos mamma, hon är dock i sthlm och imorrn far hon å sten till cap verde. så ja har alltså huset för mej själv i en vecka men ja ska ändå sova hos pappa =) men nu ska ja se film å käka popcorn :D byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0