be that easy

tjatja har haft fullt upp hela helgen så de har blivit lite bloggande men vem bryr sig? :D igår steg ja iaf upp klockan 7 för att jobba på medan där vi hade loppis för att få ihop lite pengar till wien resan och de gick faktiskt ganska bra, vi fick då mkt sålt =)


mongo med dubbelhaka :)






när ja had jobba klart for jag, lotta och mamma till pite å hälsade på syrran per å lill herman =) och som vanligt blev e en sväng till öjenbyn för att köpa godis+ pizza ;D efter middan for jag en sväng till jocke å sen blev de film med syrrorna å mor. vi kom hem till arvids kring ett å då gick jag å la mej direkt eftersom ja va tröttast i världen!

idag har vi spelat våran sista serie match.. vi förlorade men spelade ändå jätte bra. efter matchen gav vi lite presenter och blommor till malin för att hon har vart en sån bra tränare å de gick då inte att hålla tillbaka tårarna.. åh va jag kmr sakna detta lag å alla roliga stunder som vi haft tsm♥ men som tur är har vi cupen i wien kvar så de är ju inte riktigt slut än.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0