make it simple

har inte orkat skriva nå på några dar för ja ha lixom haft fullt upp :D i fredags var jag och aggan på vittjokk å åkte, inte så skönt att åka med en stukad fot men ja bet ihop ;) de var iaf jätte kul å vi träffade även kalle å linus=)





igår var vi hos mej större delen av kvällen, de kom folk, de blev lite bråk och en toadörr gick sönder men annars var det väldigt kul och de hände många roliga saker haha ;D sen for vi till mange och matte och kring 4 började jag gå hemmåt =) ja har typ 1000 bilder men ja ha int orka kolla igenom allt så ja orka int lägga ut nån heller haha 

ikv har jag vart i antnäs och spelat mitt livs sista borta match :( vi spelade himla bra men förlorade iaf eftersom antnäs är väldigt bra ;p har även kollat lite på lägenheter ikv och hittat en himla fin en men de är ganska många som va intresserade av den så ja lär väl inte få den men man kan ju alltid hoppas :D men nu ska jag sova, skola imorrn och ja är inte taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0