You make the rain fall

råkade sova till fyra idag men de gjorde väl inte så jätte mkt. efter middan blev de film med mamma, sten, lotta och marcus å sen for ja till alex med imaan och nina =)

ska gå och lägga mej nu för jag måste typ upp tidigt imorrn, först ska ja kanske ut på samhället. måste hitta ett par skor för mamma låter mej typ inte fara till wien med dom jag har nu bara för de är hål i hälen.. men vadå de är ju nu dom är som skönast, väl ingångna =)  
sen måste jag till pappa och hämta alla mina kläder å ta ett litet snack med honom.. tkr dels att han borde fara med mej till ikea, helst innan jag far till wien eftersom det är fet rea där nu. åsså tkr jag att han borde låta mej prov flyga med ct'n snart.. åsså tkr ja han borde torka bort fågelbajset jag har på mitt fönster osv osv..

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0