Rhythm of rain

tjatja. ikv blev det att vara med imaan, hanna. erik och eije. vi var ett tag på golfbanan å sen for vi och körde runt lite, slog sönder nå möbler, brände lite möbler osv. de var dock sista gången vi var med dom grabbarna eftersom dom flyttar hem imorrn :( tråkigt men sånt är livet.

var förresten och tränade idag haha! jag tror de kmr gå åt helvete i wien, iaf för min del. den lilla kondisen ja hade har helt försvunnit men i dont care!
de är då iaf bara en vecka kvar tills vi far till wien :D:D de kmr bli så grymt kul! 5 dagar med underbara vänner och jag ger fan i att vi kmr få spö. de är egentligen bara bra för då slipper vi spela så mkt;)

har just proppat i mej aldeles för mkt jordgubbar å glass så min mage mår inte så bra :( dumma feta jag som inte fattar att man inte kan äta hur mkt som helst.. jaja ska nog gå och lägga mej nu, nattinatii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0