confused

hejhej! idag har jag äntligen fått sova ut! det blev ju inte så mkt sömn medans vi var i wien så de behövdes.
resten av dan har ja solat, städat å bara tagit de lungt. kring 8 tog ja mitt pick å pack och for till pappa. har bara vart hemma hela kvällen och fetat mej med ostkrokar å chips ;) å ja måste säga att de känns bra att vara hemma ändå, har saknat mjölk! :D så ikv har ja druckigt ca en liter, like it! de har dock hunnit hända endel medans ja vart borta, vet inte om jag ska tolka det som positivt lr negativt än, det får nog framtiden avgöra.. nu ska ja iaf gå och hänga upp tvätten å sen sova

jag och elina far föressten till pite imorrn =) vi stannar till på torsdag å vi ska försöka hinna med lite shopping och kanske ett dopp på havsbadet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0