you say it best when you say nothing at all

hejhej, ikv har jag inte gjort mkt.. elin och lille viktor har vart å hälsat på, trevligt trevligt =)
sen har jag firat alla hjärtans dag med tvn och datorn, väldans mysigt har vi haft! fast datorn vill ja dock kasta i golvet å sen hoppa lite på =) har inte kunnat använda den på flera månader för de är så satans mkt virus på den men nu har ja iaf börjat rensa den.. vi får väl se hur de går.. men tur ja har mammas dator iaf!
 jag har även sett två filmer, en som gick på tv och hette "catch and release" å den andra har en kompis till mej gjort å den heter "hora" den har dock inte släppts i sverige ännu så jag fick se den på norska med typ turkisk text haha men de gick då ändå ;p


men nu är de sovtime! god natt everybody =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0