you will always be

har lite att göra så de får bli en dagens ;p

DAGENS!

dagens låt: ke$ha- take it off
dagens frisyr: tjoffs
dagens smink: de vanliga ;p
dagens klädsel: mjukisbyxor å munktröja med lingonsylt på (Y)
dagens planer: orka ha planer
dagens vill ha: nässpray
dagens saknad: lill herman =)
dagens drog: datorn as usual
dagens tråkigaste: tyska lektionen
dagens finaste: en typ
dagens kram: har int fått nån :(
dagens humör: glad, sur, trött å jätte glad :D
dagens mående: bra förutom att ja är förkyld
dagens borde: plugga
dagens parfym: britney spears
dagens bästa: mitt bankkort <3
dagens sämsta: jag :D
dagens sysselsättning: film å datorn
dagens materiella vill ha: mitt duntäcke som är hos mamma
dagens längtan: sommarn!
dagens fundering: gjorde jag rätt?
dagens middag: pappas super goda plättar :D
dagens mat: en massa :p
dagens skratt: när ja va trött å drog världens sämsta skämt
dagens tanke: ofta ja bara har haft en tanke ?
dagens irritationsobjekt: dont know
dagens smycke: örhängen
dagens just nu: vill ja sova
dagens önskan: att dygnet blir några timmar längre så man hinner sova mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0