better than you

hejhej igår var de fotografering av vårat underbara basketlag! de blev en hel del flumm bilder å vi hade väldigt roligt, fika blev de åxå! =) sen fick vi besök av min kusin, henns kille å deras barn. mkt trevligt =) ja fick även en försenad födelsedags present så de tackar ja för =)

å idag var de skola som vanligt.. vi fick håla sista lektionen så då for ja, minna och elina å solade, väldans skönt! å nya rör var de åxå å de gillas ju ;) efter middan for vi och hälsade mormor å sen har ja packat å sett film resten av kvällen =)

imorgon far jag, agnes, elina, bea och kanske emelie till pite, jag är oerhört taggad! :D först blir de shopping å sen får vi se vad kvällen har att bjuda på ;) jag stannar iaf i pite till på lördag för då kmr mamma och lotta dit så då blir det nog att vara hos stina och per på dan å sen på kvällen far vi till luleå å går på en musikal -buddy holly! gud va roligt de kmr bli :D men nu ska ja sova så ja är pigg imorrn ;) godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0