tummen upp

hallå hallå ;D i fredags for som sagt jag, agnes, elina, bea och emelie till pite. på dagen blev det shopping å sen for vi till agnes faster å fixade oss och fikade =) därefter for vi till nathalie och man kan väl kanske säga att allt inte blev som planerat men vi hade kul ändå ;D kvällen slutade iaf på big boy. sen for dom andra hem till arvids å jag for till jocke =)

på lördan kom mor och aina å hämtade mej åsså for vi till stina å per, där blev de mys me lill herman, mat och powernap :D sen kring 6 for vi till lule å kollade på musikalen buddy holly, den var faktiskt riktigt bra, skön 50-tals musik med brolle, kan de bli bättre eller? ;D vi kom hem kring ett å då var jag väääldigt trött så jag dog i sängen på en gång -skönt!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0