såntdära ångest inlägg ni vet

har vart med agnes å elina ikv och myst =) ska snart gå och lägga mej ska bara packa lite eftersom ja far till mamma imorgon och sen på lördag drar jag till pite. imorgon bli det alltså min sista dag som arvidsjaur bo å på måndag börjar skolan, de känns så himla konstigt.. ja ska inte längre bo hemma hos mamma och pappa, ja ska inte längre gå på fridhem å de kmr kännas så himla konstig att gå till skolan på måndag, en helt ny stad å ja kmr inte längre gå med min underbara klass. usch va ångest ja fick nu.. bäst att ja slutar tänka negativt nu annars kmr detta bli värsta depp inlägget.. de ska självklart  bli kul att flytta annars hade jag inte valt att göra det. har längtat sen augusti förra året då jag bestämde mej för att flytta med då var de så långt fram i framtiden att ja aldrig trodde de skulle hända typ. men tiden har gått så sjukt snabbt å nu sitter ja här två dagar innan ja verkligen flyttar, de känns så sjukt. men de blir nog bra, har ju elina, minna å syrran där borta så ja är ju då int ensam iaf å ja kmr ju hem på helgerna så de blir nog bra =) kmr dock träffa mina föräldrar väldigt lite eftersom ja ska hinna träffa dom båda under helgerna, blir typ en natt hos dom vardera.. å gud va jag kmr sakna att komma hem från skolan, lägga mej på soffan, ta en powernap sedan väckas å ha maten serverad på bordet.. aja dags att packa sen sova, godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0