for a lifetime

jabadabadoo!
vaknade i panik idag! skulle ha farit på marknaden med imaan halv tre men klockan hann bli fyra inann jag vaknade... sämst! menmen de är sånt som händer ;p

ikv har jag iaf vart med imaan, jossan, emma och linn. åsså var även mogge, jens, alex å hans kompisar från pite förbi en sväng =) vi var hos pappa och de blev film å popcorn som vanligt.

har även skickat iväg en fet beställning från hm, började längta efter sommarn så jag var tvungen att beställa lite sommar kläder hihi ;D de blev några bikinisar, jeans, shorts, smycken å några tröjor och toppar :D

har just druckit en halvliter milkshake så min mage håller på att spricka! ajaj inte skönt.. MEN nu blire film! hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0