big dreams but nothing material

igår blev de film! först med imaan, emma, linn och jimmy. vi såg the uninvited som faktiskt var ganska bra å sen såg jag, alex och imaan ps. i love you å efter de kom jocke hit =)

idag kom mamma hem från cap verde och syrran fyllde år så då blev de att fira lite med nå tårta =)
efter middan tog jag mej en powernap å sen for jag till emma där även imaan och jossan var och lite senare kom även krille å jens =)  vi såg dhw och världens sämsta film! seriöst den sämsta film jag någonsin sett! dom sa typ 3 meningar i hela filmen åsså springer dom bara runt å fjantar sig i skogen..  sen kmr även nå thai äckel ungar som hoppar runt som nå jävla apor i träden å drygar så man får sykbryt! alltså - se inte vinyan!

jaja nu är de nog dags att sova
godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0