No Boundaries

 igår for jag, amanda, agnes, elina och viktor till sorsele på folkan, i början var de typ helt dött men sen blev de faktiskt riktigt kul =)

 



idag steg jag upp tidigt eftersom jag och pappa skulle ut å flyga :D åh så kul de är!
tur man är kung å lyckades få upp planet i luften nästan själv åxå ;)
de blev ju även kanon väder framåt eftermiddan så då for vi med lotta, marcus, stina, per och herman till sundsnäs. de blev dock bara en snabbis eftersom vi var bjudna på middag hos min faster =)






Kommentarer
Postat av: minna

puss på adam lambert

2010-04-04 @ 22:37:34
Postat av: hanna

puss!

2010-04-05 @ 16:41:17
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0