1 april

de var ju några dagar sedan sen ja skrev sist så ja tänkte köra en kort samman fattning höhö ;D
i måndags for jag, sten, agnes och dennis till lule för att kolla på matchen mellan plannja och gothia, grymm match och plannja vann som vanligt :D




på tisdan hade vi frilufts dag på vittjåkk, fint väder+ fina vänner =rolig dag
och igår fick vi äntligen lov! gud så skönt! på kvällen for jag å såg flickan från ovan med agnes, imaan och några fler =) å efter det for vi hem till jag.
ikv har jag vart med agnes och amanda, vi har bara sett film och tagit de lungt =) först såg vi äntligen midsommar som var jätte dålig.. å sen the box som var helt psyko, båda sög alltså!

nu blir de film sen sova, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0