Blame it on me

hejhej denna tråkiga dag började med träning med kören som jag inte har gått med i helt frivilligt, är ju inte nå gospel fan direkt! men vi ska iaf sjunga i kyrkan på torsdag så de är mkt träning just nu. sen hade vi nationellt prov i matte å de är fan de svåraste jag varit me om! kmr bli ortroligt glad om jag ens får G

efter skolan for jag å solade ett tag och ikv har jag bara sovit, hade tänkt vara med elina men ja orkade inte. drömde även en väldigt konstig dröm som kändes så sjukt verklig.  först var ja i stugan å fiskade, såg en gädda som typ var två meter lång å sen for ja hem åsså blev de jorbävning men som tur va hade vi ett skyddsrum i källarn så vi klarade oss bra, ja fyllde tydligen år den här dan så när jordbävningen var över gick vi upp i vardagsrummet för att fika å då satt hela familjen där i konfirmations klänning haha väldigt intressant, ja vet!  men alltså vars får man allt ifrån?

jaja ska iaf försöka sova nu, godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0