when the night comes falling

orienteringen idag gick väl sådär.. vi sprang lite fel men ändå int så farligt ;p vi tog då alla kontroller å vi kom i mål, de är ju då huvudsaken! :D sen när ja kom hem somnade jag som vanligt.. otroligt skönt! sen klockan 5 hade jag träning och de känns som att de blev lite för mkt träning idag, först orientering å sen basket... och ja, de känns i benen! efter träningen bjöd iaf malin på tårta, mm så gott de var! =)



jag såg på idol med mamma och dom här killarna gjorde verkligen min kväll! dom låtsades vara jätte nervösa ( fast dom drev ju bara) åsså i slutet börjar den ena killen lipa å när han ska springa ut så springer han in i dörrn.. ja vet inte hur länge ja skratta men jävligt länge var de iaf ;D så jävulst bra!

nä nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, god natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0