drömmar...

ja eftersom alla andra har skrivit om gymnasiet å vad man ska välja så gör väl ja åxå de, har ändå inge vettigt att skriva om :P

som jag har skrivit förut så vill jag gå handels i pite, står redan i kö på lägenhet för att vara på den säkra sidan :p å jag hoppas verkligen att jag kmr in eftersom de är de enda programmet som ja känner för att gå, har ingen aning om vad ja ska välja som andra och tredje hands val men de är ju ett tag kvar tills man ska välja, tack å lov!
de verkar ju som att alla andra ska gå i skeå vilket är tråkigt men ja tror verkligen inte att jag skulle trivas där, har ju som sagt större delen av min släkt i pite å de känns mer som.. hemma lr va man då ska säga ;p jag är född i pite å där ska ja dö! haha nä ja skojjar bara, dö vet ja inte... men bo där vill jag iaf. men de är ju dock ett tag kvar, vi har ju nyss börjat nian men tiden går förjävla fort!


jaja nog om dehär nu.. efter skolan somna ja som vanligt ;p sen efter maten for ja, mamma å lotta och hälsade på linda, micke å barnen, å deras hus!!! i love it! sist  ja va där hade dom just flyttat in men nu är de i princip klart och ja, de är helt underbart!
 ne nu ska ja ta å sova, klockan börjar ju va lite väl mkt så god natt =)


Kommentarer
Postat av: kalle

´´och där ska jag dö´´ det var ett roligt skämt... naat ;P

2009-09-30 @ 16:59:04
Postat av: hanna

men kalle... skulle de va roligt ens? naaaaaaat!

2009-09-30 @ 19:02:01
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0