lev som en gris, dö som en hund.

å va duktig ja har vart idag! ;) har lämnat int mitt prao grejs, redovisat min engelska bok, börjat skriva min vg/mvg uppsats i engelska och haft tyska prov. inte så dåligt va? ;) och idag såg vi klart filmen möss och männsikor, så otroligt bra! men himla sorglig åxå. efter skolan får jag å kalle på konsum, ja köpte lite fika som ja ska ha imorrn när vi ska till Överkalix och K.. blablabla? ;p å de följde även me en chips påse hehe (a) men den ska ja dock ha ikv, blir bara film ikv eftersom vi måste stiga upp kring halv sju imorgon bitti... JOBBIGT! pappa är då i lule hela helgen så ja är själv som vanligt ;p men ja kmr väl kanske inte va hemma så mkt ja heller ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0