torsdag

hejhej, sjuukt jobbig dag idag. jag vaknade vid 6 å klockan 8 for jag och mamma till happaranda. så det blev en hel dag på ikea så nu är man som gode trött... vi köpte iaf massa saker till nya huset ;) å snacka om beslutsångest ja hade.. inte är de lätt.. men de blev iaf en soffa, två fåtöljer, ett bord, en hylla, spegel, garderob å massa små saker, åsså köpte mamma en säng eftersom ja ska få hennes ;> ikv har det då inte hänt mkt, minna kom och hämtade mej sen for vi till amanda. äntligen är dom hemma igen :D vi såg en film som typ sög mer än allt å sen for vi typ hem.

å lyllo killarna som är i sthlm, något avundsjuk man är! men imorrn ska nog jag och minna köra upp på vittjokk en sväng ;) ja får ju förhoppningsvis min förbannade kod imorrn som man måst ha för att få köra tills man får själva kortet. sen är de bara kvar att ta bort "nörd boxen" å sen är de bara tuta å köra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0