torsdag

hejhej, de har faktiskt vart en ganska bra torsdag ida annars brukar torsdagar typ suga! men vi fick låång lunch så då for ja hem å käkade åsså blev sista lektionen inställd ;D sen hade jag utvecklingssamtal å de gick väl ganska bra, de enda som ja låg dåligt till me va tyskan men resten sa han såg riktigt bra ut förutom att ja har jätte mkt kvar att göra sen jag va sjuk.. 
sen skulle vi ut och springa med basketen, och jag å elina typ ägde lr hur? ;) vi var hela 5 min snabbare än förra gången, inte illa ;) sen hade killarna match mot höken och dom vann! så grattis grabbar ;)

Kommentarer
Postat av: elina

vi var gooooode bra ;)

2009-05-08 @ 16:54:42
URL: http://brunetteella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0