ajajaj!

hejhej!
åå jag har jätte ont i huve! kan man få huvudvärk av att sova för mkt? isf så är nog de orsaken ;p
ikv har jag vart hos elina med amanda och agnes. vi såg patrik 1,5 som typ syrran lr nån hade bränt ut =) den va faktiskt ganska bra. vi bestämde även att vi ska på vittjokk på torsdag, så se upp i backen! ;> hoppas bara de är fint väder! men nu ska jag faktiskt gå å lägga mej, lite tidigt för att vara jag kanske men huve håller på att sprängas ( känns de som iaf)!! höhö, hoppas bara de är bra till imorrn, då ska jag och amanda kanske på dollar å stor shoppa ;) vi hörs! hejs (:


Kommentarer
Postat av: lol

har du typ dysleksi eller nå? vittjåkk stavas det!

2009-03-04 @ 22:29:39
Postat av: hanna

eh nä inte va jag vet iaf men jag borde kanske kolla upp de eftersom de var ett sånt himla stort stav fel och ett ord som man använder så himla ofta!

2009-03-04 @ 23:16:56
URL: http://enlewaander.blogg.se/
Postat av: mrsc00l

haha vem äre som har "dyslexsi"? kul du kan stava själv ;B

2009-03-05 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0