trallala vi är så jäävla bra! ;D

hejhej! hade typ världens jobbigaste natt.. sov endast en timme!! jag gick och la mej ca halv 2 men somnade inte fören kring 6 åsså skulle jag upp klockan sju eftersom vi skulle till luleå och spela match + att jag har blivit lite förkyld.. helt jävla underbart! så matchen sög för min del men som tur är så har vi ju minna me i laget som satte 27 poäng! och till slut så vann vi me 11 poäng ;D yeeey!  när vi hade kommit hem så for jag, mamma och syrrorna å kollade på ett hus men de va litet och tråkigt men jag är fortfarande himla sugen på huset på hedgatan så hoppas de blir de! men vi får väl se..
ikv har jag iaf vart hos elina å sett en film som hette transsiberian å den var faktiskt riktigt bra! men ja for hem ganska tidigt för ja va så jävla slö å mamma skulle gå å lägga sig och ja ville ju gärna ha skjuts hem ;p

igår va vi ju och käkade på cappsicum, gud va gott de va! ja tog friterat kött typ å de va gode värt pengarna fast de va jävligt dyrt men som tur va så fick vi lite rabatt eftersom elina känner dom som äger de =) haha åsså komme he fram några killar som såg ut att vara kring 25 å dom bah " hej får vi sätta oss ner och dela våran öl me er"? å de blev ju lite pinsamt för dom just efter när vi sa våran ålder mohahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0