helgen

hejhej! gud vilken rolig helg jag har haft! i fredags var jag me världens bästa brudar ;D vi var hos mej och såg the curious case of benjamin button, den var jätte bra men jävligt lång! å sen satt vi bara å myste å snackade hihi(:

igår sovde jag typ hela dan, steg upp kring 4 haha fy fan va skönt, det behövdes verkligen! kring 5 kom papppa hem å sen skjutsade han oss till emelie där vi var hela kvällen. det var jag, elina, amanda, agnes, minna, kalle, marcus och emelie såklart =) vi såg film, pumpade musik och sjöng sing star.. amanda fick en ny favvo låt ( tusen och en natt) som hon typ sjöng 1000 ggr så man blev liiite less.. filmen hette the strangers men den var så jävla hemsk så jag å kalle gick å satte oss vi datorn i slutet haha x) jag och agnes gick hem kring halv tre =) tack allihopa för en super rolig kväll! :D

nu ska jag snart käka å packa och sen ikv ska jag till mamma  =) tror jag bara ska va hemma å slöa ikv. här kmr iaf några små bilder från helgen =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0