onsdag

hejåhå =)

oj va dålig jag har vart på att blogga i veckan men ja har lixom inte haft ork å inte heller haft nå å berätta typ. mina dagar består ju mest av somn, tv och datorn. men jag börjar iaf må lite bättre nu så jag siktar mot att fara på skolan på fredag å de kmr typ bli ett helvete! har ju missat 3 veckor så jag ligger så sjukt mkt efter! jag har iaf kunnat börja äta normlat igen så jag försöker ta igen dom 9 kilona jag har tappat, yeeii! igår va amanda här ett tag å muntrade upp mej lite ;D trevligt trevligt!
 läste just på minnas blogg att man måste ha fixat prao plast till på onsdag nästa vecka! paniik!! vi har två veckor och för de första vet ja int om ja ska va på två ställen, alltså en vecka på ett ställe å en vecka på ett annat lr om ja ska va två veckor på samma ställe, men ja har ju int ens en prao plats än så dehär kmr gå åt helvete! (Y) så om de är nån som har nå förslag, säg gärna till! nu ska ja iaf ta lite yoghurt å se på tv, ciao! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0