torsdag =)

hallå hallå!
i morse vaknade jag halv sju och jag kunde inte somna om.. kul! så jag steg upp just efter halv åtta. vi skulle inte på vittjåkk fören just efter 10 så då kunde jag ta de lungt å koka lite varm choklad =) det var jätte kul på vittjåkk men tyvärr så var de inte så bra väder men men de gick ju bra iaf (: sen när vi kommit hem hade vi träning å herregud va trött ja va! jag orkade typ int göra nånting, ville bara lägga mej på golvet å sova typ haha men de va kanske inte så konstigt eftersom jag hade sovit väldigt lite och åkt slalom hela dan. efter träningen for jag hem och duschade å sen for jag och mötte amanda, elina och minna å va me dom ett litet tag, dom skulle till emelie sen men jag orkade inte följa eftersom ja va så himla trött åså ;p

min kamera dog just när vi kom till vittjåkk typ men agnes va snäll å skickade lite bilder, jag fick även låna nå briller av hon eftersom ja hade glömt min i stugan =)
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0