fredag

hejhej,
har just stigit upp ur ett varmt bad, höll på att frysa ihjäl så ja va tvungen att värma mej ^^
de gick då bra på skolan idag, kul att träffa alla =) men fifan va ja har mkt att gö! 4 prov, ett läxprov åsså skulle frågorna om protestantiska kyrkan va inlämnat idag+ vg/mvg uppsats men lars va snäll å gav mej lite mer tid för frågorna så ja behöver inte ha gjort de fören nästa fredag men uppsatsen skiter ja i... inte en chans att ja skulle hinna skriva den. men jag fick även tillbaka provet i so idag å ja hade vg, 3 poäng från mvg, fan... men ja är då nöjd iaf ;D
till veckan måste jag iaf höra me alla när ja ska gö alla prov men ja snacka iaf me johan om fysiken idag å han sa att ja fick gö de när ja ville så de va ju  bra=) åsså snacka ja me ulrik om musiken men gubben är ju som han är så ja fick inge direkt svar så ja får väl försöka igen haha

men mitt största problem nu är praoen!! finns ju typ ingenstans att va i dehär jävla samhället ;( åå help me! ja kmr typ få va på nå skit ställe i två veckor, kul (Y)

ikv har jag iaf vart på bio me amanda, elina, agnes, minna, emelie, bea och cissi. vi såg i taket lyser stjärnorna, skita bra va den! ;D men jag for hem direkt efter filmen för ja va så himla trött å hungrig å de är ja nu åxå så ja ska gå å ta lite yoghurt, mumms ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0