summertimes

ja nu har jag två dagar på mej att göra klart allt eftersom betygen sätts på onsdag, så nog fan känner man sig stressad! å int har ja nå å ha på mej på skolavslutingen heller.. de är fan int lätt ^^

jag har ju inte gjort kapitlet "optik" i fysik eftersom ja va sjuk då så idag fick ja va me amanda och elinas no-grupp för dom håller på me de nu, men ja fattar int hur ja ska hinna lära mej allt till på onsdag.. men de va då en rolig lektion iaf ;>


ikv fick vi äntligen börja he in grejer i huset och imorrn ska jag å mamma fara å kolla på tapeter å färg. de ser ju som förjävligt ut nu! tyvärr så får vi int badrummet renoverat fören typ i augusti... och typ nästa vecka ska dom komma å laga skorstenen till min öppna spis så ja kan int börja måla fören dess. sen när vi had jobba ett tag for vi till syrran och såg lite shrek =)

 
ja såhär ser de ut haha, som en stor bastu typ .. men allt ska målas så då försvinner förhoppningsvis " bastukänslan" men de är mkt jobb, fifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0