lördag baby!!!!

hejhej ååh jag är hur trött som helst! kom hem kring halv 5 igår å vaknade ganska tidigt så vi får väl se hur jag kmr orka ikv ^^ men jag har då iaf haft hur kul som helst! i torsdags va vi typ inne på området hela kvällen å sen följde vi me några killar till "camp kiruna" haha

det blev en sväng till lule igår me syrran å per sen när vi komme hem fixade ja mej å sen for ja å mötte brudarna i stan ;) sen träffade vi även linnea å catrin som vi var med ett tag =) vi gick in på området kring 11, tänkte se dead by april men de gick ju int för de var så förbannat mkt folk ... men vi hade då iaf skit roligt ;D sen kring 2 for vi på max å sen följde ja me emil å viktor till emil.

nu ska jag snart hoppa in i duschen å sen kmr mamma, amanda å minna ;D yeeii!


Erik Hassle - Hurtful (FattyPhunk Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0