mååndag

tjoho, igår va jag till stugan å körde skoter, så himla kul de va! ja had int kört sen förra vintern så jag va verkligen sugen! men vi hade lite problem att få igång den eftersom den int had vart vart igång på väldigt väldigt länge.. men tillslut så startade den :D


 



idag vare ju då skola som vanligt^^ jobbigt me måndag, har två långa matte lektioner.. å de typ suger! har ett hem-prov i fysik som ska va gjort till nästa vecka så man måste kanske ta å börja me de snart..  ikv har jag bara vart hemma, men duktig har jag vari! har städat båda mina rum+toan fast jag är inte riktigt klar men de får jag kanske ta imorrn för jag orka inge mer nu ;p


lill kalle ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0