onsdag

hejhej!

imorse skulle jag va hos tandläkarn kl 8 och jag vaknade 07.20 så jag hade alltså 40 min på mej! men jag hann ;D men de kändes inte så kul att behöva stiga upp så tidigt sista dagen på lovet.. och imorrn måste ja stiga upp ännu tidigare. fy fan, jag längtar inte! och nu kmr den här terminen jag har lovat att skärpa mej på, då jag verkligen ska försöka mer! förra terminen somnade jag nästan en gång per dag för jag sovde typ ingenting på nätterna! jag gjorde nästan aldrig läxor.. de gick väl ganska bra ändå men jag skulle ju få mkt bättre resultat om jag var vaken på lektionerna och pluggade mer och de ska jag verkligen försöka med från och med NU! ;D

ikv har jag träning, längtar faktiskt lite, har inte tränat på hela lovet så de ska nog bli kul =) men före de ska jag å Amanda på dollar å köpa lite godis å sånt haha ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0