hejsan hejsan!

huvva så jävla kallt de är! imorse när jag gick till skolan så höll jag typ på att frysa ihjäl, man hade typ ingen känsel i benen men som tur va så fick man skjuss hem =) sen vare träning.. rätt så jobbigt ^^ vi har match på söndag mot gladan. vi kmr typ få fet spö! men vi kan ju iaf hoppas att vi vinner men vi har nog inte så stor chans.. ;p men vi kan ju iaf glädja oss åt att vi ligger 4:a i serien ;D efter träningen for jag å solade me Elina, shit så skönt de va! de va typ mer än två veckor sen jag solade senast så man va ju rätt så blek men nu är man då lite brunare iaf ;p nä nu ska ja försöka sova.. vi får väl se hur de går^^ go natt iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0