gott nytt år!! ;D

hejsan! har int fått mej int på bloggen, vette fan va de va för jävla fel? men nu har jag iaf fått mej in :D

måndag: jag, agnes och amanda for till lule för att shoppa. gud så mkt folk de va!! men ja hittade iaf, en kofta, ett par jeans, två tröjor, en t-shirt och lite mer =) danny saucedo var och sjöng i shopping samma dag så vi kollade ett tag på han. just efter jag kom hem så komme anna lotta och hennes pappa som är från gällivare, dom bodde hos oss en natt  för dom skulle göra nå repotage om kevin, alica och robin som spelade här på tisdan =)

tisdag: jag, elina, amanda och agnes for ut på samhälle för jag skulle försöka hitta nå att ha på mej på nyår och agnes och amanda skulle köpa nå skor, sen for vi på medan och kollade på kevin, robin och alice. det var jätte bra men helvete va folk de va! full proppat! men efter ett tag ville man bara att de skulle va slut för de blev ju rätt så varmt.. efter de for vi ut på samhälle igen, jag köpte en svart klänning/ linne ;p på kvällen var ja me viktor och amanda, vi va hos jag och såg walk the line, så jäävla bra film! helt underbar :D


                                                                                         
 

onsdag:
sovde kanske liiite för länge? steg upp kring halv 4 å då blev  de stressigt! jag skulle hinna fixa mej, bränna en skiva, och fara till mamma på två timmar! men de gick iaf. pappa skjussade mej till mamma och klockan sex kom brudarna ;D
 
vi gjorde tacos, å de blev jätte gott! ;D


Sen kom amandas bror och skjussade oss till elina där vi va ett tag =)
dom har en jävlig nice tomte i vardags rummet som amanda pussar lite på ;)


sen for vi tillbak till jag igen å inväntade de nya året,
då kom även hanna och emelie =)


sen for vi ner på nybban och på vägen träffade vi min gamla fotbolls tränare som skulle he upp nån ballong ;D


vi fortsatte ner till nybban där vi träffade folk och kollade på fyrvrkerier,
men vi va inte där så länge för de var förbannat kallt ute


sen komme viktor och nån emil förbi en tväres ;D


de blev en riktigt rolig kväll, hoppas det nya året blir lika skoj, men nu jävlar ska jag sova, good night!

Kommentarer
Postat av: e'h

han hette väl ändå emil? ;p

2009-01-01 @ 21:48:48
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: hanna

äsch! de är ju typ samma sak x)

2009-01-02 @ 01:43:47
Postat av: amanda

haha jag sa också de , bra elaina! ;)

2009-01-02 @ 12:09:59
Postat av: elinaaaa

hahahha, ja o du amadna vi vet fan vem killen är, vi har fan hoppat studsmatta med han ;p

2009-01-05 @ 22:06:39
URL: http://brunetteella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0