fredag!

hallå hallå!

äntligen fredag igen! skönt som fan. de har ju vart en gode kort skol vecka, bara två dar, liiite onödigt! men igår gjorde jag iaf nå som jag borde ha gjort för typ mer än ett år sen, nämligen byta ämne på elevensval! jag har haft syslöjd hela tiden å de är rätt så onödigt eftersom jag typ bara sitter å soffan å snackar.. därför tycker jag att de räcker med en lektion me syslöjd per vecka. så jag bytte till konst! haha de är ju kanske inte heller riktigt mitt ämne men de är då roligt iaf ;p å vi är typ bara fem stycken i gruppen åsså är ju agnes me ;D men som sagt, jag verkligen suger på å måla, fråga bara Agnes! vi höll på å garva ihjäl oss åt min sko som jag hade målat, den va verkligen inte vacker ;p

igår kväll var jag på träning, å helvete va jobbigt de va! så nu har jag typ tränings värk överallt men framför allt i armarna. armhävningar å hopprep kan dra åt helvete! åsså har vi tydligen match imorrn (Y) hemma mot skeå, å vi är typ inte många spelare, jätte många är typ sjuka. men vi måste vinna! annars blire pinsamt, skellefteå är ju int så bra precis ;p

ikv blire att va hos Elina me Emelie Amanda, Agnes å kanske Minna? ;p åsså får vi väl se va vi hittar på ;) men nu ska ja snart käka, hare fint! bye ;D

haven't you done enough already?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0