Taken..

hejhej!
sovde inte mkt inatt så jag ha typ vart sjukt jävla trött idag, å då äre int så lätt att hålla sej vaken när man ska sitta å lyssna på lars, min lärare i ca två timmar när han snackar om typ påven å sen evert taube i en timme ;p men jag höll då mej vaken iaf fast de va väldigt nära ett antal gånger x)

pappa for till pite i eftermiddags å kmr hem imorrn. =) ikv har jag vart me Elina, Amanda, Emelie, Minna och Agnes,  först va vi hos elina (: sen for jag och Amanda till Viktor, vi såg en as bra film som heter Taken, den hanldlade typ om en pappa som verkligen gjorde allt för att rädda sin dotter som har blivit kidnappad. å den va så himla bra! ;D

men nu orkar jag int hålla uppe ögonen mkt längre så de är väl kanske bäst om man går å lägger sej, så god natt =)

Kommentarer
Postat av: minna

åh, jo den filmer är skit bra :)

2009-01-17 @ 10:38:32
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: eliiiiiiinah

håller med den filmen är bara så himla bra :), minna vi såg ju den i umeåå :)

2009-01-17 @ 15:44:15
URL: http://brunetteella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0