helgen..

hejhej, känns som att ja int ha blogga på typ hundra år men egentligen är de bara typ tre dagar ;p men ja ha varken orkat lr haft tid så dehär får bli ett lite längre inlägg ist då =) idag har ja vart i antnäs å spelat match,  fy fan så pinsamt! ja vill inte ens säga va vi förlorade med å jag gör allt för att få bort de från min hjärna ;p + att vi har åkt ner två plaseringar i serien, nu är vi sexa (Y) huvva... sen när ja kom hem blev de att packa å städa å sen fara till pappa. har bara chillat hela kvällen, sett film å snacka i tele typ..  såg I spindelns nät som gick på tv (: har sett den hur många ggr som helst typ men den är så jävla bra! å Morgan Freeman som är me i den är ju typ kung! ;D

igår va vi hos jag å såg film, de va jag, Amanda, Agnes, Elina, Emelie, Minna, Kalle och Marcus. först såg vi en långvarig förlovning, den va väl ganska bra men lite seg å långtråkig. ja trodde den skulle va mkt bättre men den dög väl iaf.. sen såg vi en film som heter eden lake å den va väl ganska bra men den spårade ur lite i slutet ;p å på fredan va vi samma gäng hehe ;D
 

här kmr då lite bilder sen helgen ;p







åå ja orka fan int bry mej, va fan ska man tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0