grattis Max =)

hejhej

ännu en vanlig dag på skolan, på musiken fick vi börja se en film om mozart ( kom int ihåg va den heter) som vi även såg för nå årcsen men som tur är så är den ganska bra så de är helt okej att se den igen =) ikv har jag vart på kalas haha :D min kusins son max fyllde tre år! kan inte fatta att han har blivit så stor, tiden går så himla fort ;p de var iaf min faster å hennes man, jag, syrrorna, mamma å så klart min kusin å hennes kille å deras andra barn, lilla tyra som va där =) 



Max =)


Tyra =)

sen for ja på gielas å kollade när pojkarna spelade mot pite å dom vann me gode mkt! grattis grattis ;D men vi såg inte bara på matchen. som tur är så finns de ju tv där så man va ju tvungen å se top model åxå, de får man ju bara inte missa! ;p





Emma å Amanda va domare ;D

nä nu ska ja ta å sova ;p go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0