;D

hej hej!

igår for pappa å eva-britta till pite så då blev jag så jäävla själv!! fan va skönt :D på kvällen kom Jocke, vi såg film oså.. =)

idag sovde vi ganska länge.. när vi åt frukost vare nästan svart ute (Y) jocke for hem vid typ halv 4, sen på kvällen var jag me Amanda, Agnes och Emelie, vi såg the holiday fast på slutet va vi int så koncentrerade, den va så helvetes lång! sen kom även Erik och Alex ;D så då såg vi typ på tv å satt å snackade oså ;p humm.. undra vem fan de va som  åt upp typ allt mitt godis?!?! men de blev iaf lite kvar till mej som tur var ;D imorrn kmr mamma hem så då ska jag nog till hon, fan de har vart så skönt å ha lägenheten för mej själv men nu äre slut me de på ett tag ;(

nä nu ska jag sova, fan jag känner på mej att jag kmr få äta frukost i mörker imorrn åxå.. klockan är ju goooode mkt!

Kommentarer
Postat av: aggan

Gå och lägg dig i tid nån gång hanna ;)!

2009-01-04 @ 20:49:20
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0