01-01-09

hallå hallå =) idag steg jag upp vid 3 å då for jag till mamma åsså kom elina, amanda, agnes å minna dit för att hjälpa mej å städa, fy fan va duktiga vi va! de såg ut som typ" hej kom å hjälp mej" men när vi va klar såg de mkt mkt mkt bättre ut! ;D så nu kmr mamma inte få ett sinnes utbortt när hon kmr hem från sthlm, de är faktiskt finare nu än när hon for haha så tack brudar för hjälpen! de hade tagit ett år å städa upp allt själv men när vi hjälptes åt tog de bara cirka en timma, sen när vi va klar käkade vi chips å satt å snackade ett tag =) på kvällen myste jag me amanda ;D först såg vi Victoria's Secret Show och efter de såg vi broke back mountain. men nu ska jag ta å sova,

god natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0