söndag

ÅÅÅH!! dagens match mot Gladan gick väl inte sådär jätte bra.. vi kämpade på jätte bra men vi förlorade iaf ;/ jag höll även på att försova mej, ja vaknade typ 10.40 å vi skulle va på gielas kl 11 så jag fick lite panik!!  de blev ju lite stressigt å ja kom lite sent men ja han då va me på uppvärmingen iaf ;p

nu ska jag snart ta å städa å packa, ja å syrran delar ju som rum nu för tiden lr när ja är hos mamma så är hon hos pappa och tvärt om eftersom hon jobbar här på veckorna men på helgerna far hon hem till pite =) så de är väl bäst man städar upp lite så man int får nån utskällning å sen ska jag packa å käka å sen far jag till mamma. kvällen kmr nog tillbringas i soffan lr framför datorn, ja är gode trött! men ja måste kanske börja jobba lite på mitt hem-prov i fysik som ska va klart i veckan,
 jaja nu måste jag nog börja städa så jag hinner klart ;p hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0