oh herregud mina brudar!!

haha, ja va ska man säga? kvällen har vart riktigt rolig iaf, först va vi hos elina å sen drog vi vidare till min far, här nere kan ni se va vi har ägnat oss åt typ hela kvällen, måste bara tillägga att vi gjorde först en mkt mkt bättre version men vi filmade me min mobil men den dog typ just innan vi var klara så filmen försvann... :@ så då tog vi minnas mobil å gjorde om allt ;p den är ju kanske int världens bästa precis, men skit samma, vi hade iaf grymt jävla roligt när vi gjorde den haha ;D å ursäkta kvallan å allt men som sagt den är gjord med hjälp av en mobil ;p å inte så seriös!



 

haha, ja ojojoj....

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha usch x) men brudar ;>

2009-01-10 @ 02:25:30
Postat av: elinaa

herregud vikken film ;), jah dör typ av skratt varje gång jah ser den :)

2009-01-10 @ 11:19:58
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: agnes

Hahaha :D Så jävla bra film! Jag skrattar typ ihjäl mig när jag ser den! :D

2009-01-10 @ 11:24:44
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jag låter som en bäbis typ ;D.

2009-01-10 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0