fredag

yoyo!
morgonen började med ett sinnes utbrott på axel! jag och agnes satt å skrev våran dikt analys och vi hade typ jätte lite tid å var jävligt stressade...  åså axel, världens pucko stänger av strömen till datorerna! asså fan va sur jag blev hahaha! men som tur va så sparades allt automatiskt annars had jag fan börjat lipa ;D vi hade ju även so prov idag å de va himla svårt! en del saker had ja int ens pluggat på så vi får väl se hur de gick.. ikv blire nog att se benjamin button, ÄNTLIGEN!! vi ska va hos jag för pappa är i lule hos eva-britta så jag är själv tills imorrn =) och nu har vi en hel veckas ledigt yes yes! ;D jag älskar att ha lov!

men nu ska jag ta och göra lite mat å gå å dra på värmen lite för de är typ is kallt i detta hus! hejdå

Kommentarer
Postat av: emelie

Tack. Det är aggans förtjänst ;p din blev ju oxå snygg! :D

2009-02-27 @ 18:57:53
URL: http://modeinlife.blogg.se/
Postat av: minna

Snygg bloggen blev :)

2009-03-01 @ 13:33:58
URL: http://minnalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0