hair makeover och house check!

tjooo! just nu är jag me Agnes och hon håller på att färga mitt hår,  yeeei!! ;D åsså har jag klippt mej idag, luggen blev lite väl kort men skit samma he väx ju ut igen får man väl hoppas =) men hon tog lite mer än va jag sa att hon skulle men ja had ju jävligt nött hår så de va väl kanske lika bra. hoppas nu bara int håret blir alldeles gult efter färgningen men agnes är duktig å jag har två förpackningar me färg så.. ;D

jag skippade träningen ikv för mamma ringde å sa att vi skulle fara å titta på ett hus, så mamma å per kom å hämtade mej halv sju =) huset var väl ganska fint men ja fick inte samma känsla som ja brukar få när vi tittar på hus ( jag har hitills blivit super duper kär i varje hus) men däremot så tyckte mamma väldigt mkt om de.. men de skulle va himla lyxigt för mej om vi skulle köpa de för då får jag hela källarn för mej själv  å de innebär typ världens största rum med en öppenspis, mysiiigt ;> åsså får jag en egen toa å typ egen hall å bla bla bla :D men mamma skulle snacka me mäklarn imorrn så vi får väl se hur de blir men dehär är då iaf första huset som mamma har blivit riktigt intresserad av =)

i går hade vi skidor på idrotten, haha de gick faktiskt bättre än va jag hade trott  och jag ramla int en enda gång ^^ å me tanke på att jag int hade åkt på två år så tycker jag att ja va lite duktig höhö (a)

nu ska jag och aggan ta lite fika å plugga lite inför so provet imorrn =) hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0