torsdag

tjohej!
efter skolan for jag, stina och lotta på frasses å käkade, mumms! efter de hade jag träning.. å de kändes verkligen att man hade slängt i sej ett skrovmål just före å ja fick gode ont i magen, fast de hade ja ju redan räknat ut att ja skulle få men de gjorde himla ont iaf ^^ jaja.. på träningen fick vi lära oss zon press, de gick väl sådär.. först fatta ja typ int nå men om vi får träna på de lite mer så ska de nog gå bättre iaf höhö! ;D 
 
imorrn är de engelska prov.. får väl se hur de går men stina va då här ikv å då förhörde hon mej på typ allt så he måste gå bra ;D mamma är ju som sagt i lule så jag är själv tills imorrn, hoppas bara ja kmr mej upp imorgon bitti men de tro ja nog ska gå bra (:

skit att man har återläsning imorrn, ja är typ förbannad på mej själv. anledningen är att ja typ har kommit 1 min sent till lektionerna å då måste man va kvar på skolan typ 2 timmar längre. så jäääävla onödigt! menmen de är ju mitt eget fel så..

men nu ska jag snart ta å föröka sova, hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0